پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226293
واکنش قلعه نويي به خبر چاقو خوردنش در بازي خونين ديروز
تاریخ انتشار : 1395/06/21 17:17:39
نمایش : 1164
سرمربي تيم تراکتورسازي اعلام کرد تيمش در بازي با پرسپوليس بدشانس بوده که نتوانسته به پيروزي برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازي تيم هاي تراکتورسازي و پرسپوليس هرچقدر در داخل زمين جذاب دنبال شد، در پايان مسابقه اتفاقاتي رخ داد که کام خيلي ها را تلخ کرد. درگيري هايي که بعد از بازي به وجود آمد و برخي خبرنگاران نيز آسيب ديدند، باعث شد تا خيلي ها نسبت به اين اتفاقات موضع بگيرند.

امير قلعه نويي، سرمربي تراکتورسازي درباره ديدار تيمش مقابل پرسپوليس، اتفاقات رخ داده در پايان مسابقه، شايعه چاقو خوردن خودش و برخي مسائل ديگر صحبت هايي را انجام داد.

 

بيرانوند دو امتياز از ما گرفت

 

قلعه نويي ضمن تسليت بابت ايام مسلميه صحبت هاي خود را اينگونه آغاز کرد: «بازي خوبي ميان تراکتورسازي و پرسپوليس برگزار شد. يک بازي درگيرشونده و تاکتيکي از سوي هردو تيم که ما در ايجاد موقعيت موفق عمل کرديم. البته کمي هم بدشانس بوديم که توپ هايمان وارد دروازه نشد. ضمن اينکه فکر مي کنم يک امتيازي که پرسپوليس از اين بازي کسب کرد، به خاطر حضور عليرضا بيرانوند بود. او يک امتياز به پرسپوليس داد و دو امتياز از ما گرفت. مخصوصا موقعيتي که از سينا عشوري گرفت. در کل بازي خوبي بود، فقط کاش اين مسابقه يکبار در يادگار و يکبار در آزادي برگزار مي شد تا هواداران بيشتري به ورزشگاه بيايند و از کيفيت بالاي اين بازي لذت ببرند.»

 

از خبرنگاران عذرخواهي مي کنم

 

سرمربي تراکتورسازي در بخش دوم صحبت هاي خود به درگيري هاي ايجاد شده در پايان بازي اشاره کرد: «انصافا من آن طرف زمين بودم و درگيري ها را نديدم اما با توجه به اينکه رختکن هاي ورزشگاه اختصاصي با هم فاصله دارد، يکسري خبرنگارهايي که از تهران آمده بودند، مورد آسيب قرار گرفتند. جا دارد من از اين عزيزان عذرخواهي کنم. البته فشارهايي ايجاد شده بود که در اين موضوع تاثيرگذار بود.»

 

معرفت ندارند مي گويند چاقو خورده ام

 

بعد از بازي دو تيم شايعه شد امير قلعه نويي هم چاقو خورده است. خودش اما چنين موضوعي را قويا تکذيب مي کند: «اين مسائل بد است، نمي دانم چرا چنين تيترهايي را مي زنند. خوشبختانه من ديشب به تهران سفر کردم، اگر نمي آمدم، از خانواده مان کسي نگران نمي شد؟ آيا مسلماني و معرفت اين است؟ اتفاقا يکي از خبرنگاران در سفر به تهران همراه من بود. به او زنگ بزنيد و بپرسيد دست من چه شده است؟بعضي افراد به فکر خانواده ما نيستند. اين چيزها اخلاق و معرفت نيست.»

 

جرو بحث با فرمانده يگان ويژه کوچک بود

 

قلعه نويي درباره درگيري اش با فرمانده يگان ويژه نيز اينطور توضيح مي دهد: «جر و بحثي به وجود آمد که تمام شد و رفت. سرهنگي که آنجا حضور داشت هم براي تامين امنيت ورزشگاه زحمت کشيده و واقعا برگزاري مسابقه در چنين ورزشگاهي دشوار است. آن جر و بحث هم يک بحث کوچک بود و تمام شد.»

 

 

بدشانسي آورديم

 

تراکتورسازي شانس بسيار خوبي را براي رسيدن به صدر جدول از دست داد؛ قلعه نويي در اين باره عنوان مي کند: «ما فوتبالمان را بازي کرديم، شما به تعويض هاي پرسپوليس نگاه کنيد. طارمي، عليپور و مسلمان بيرون آمدند که هر 3 عنصر تهاجمي هستند. اين بدشانسي ما بود که نتوانستيم پيروز شويم.»

 

درباره خداحافظي بنگر چيزي نشنيدم

 

سرمربي تراکتورسازي درباره شايعه خداحافظي محسن بنگر در نيم فصل اينطور واکنش نشان مي دهد: «من اين موضوع را از شما مي شنوم. انشاءالله که اين اتفاق نمي افتد؛ چون نظم تيمي ما خوب شده است. توکل به خدا، ببينيم چه مي شود.»

 

گلايه مند هستم

 

قلعه نويي صحبت هاي خود را اينطور به پايان مي برد: «من گلايه دارم از برخي خبرنگاراني که اخبار شايعه اي را منتشر مي کنند. آنهايي که ادعا دارند قلم شان درست است، مطالبي که درست نيست را مطرح مي کنند.»

منبع:ورزش سه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html